2012. január 3., kedd

Puding, vagy bejgli?



Íme: nem csalás, a bejgli benne van!

Évekkel ezelőtt történt, hogy nem akart a bejgli elfogyni.
Úgy gondoltam, mivel kicsit száraz volt és már tejjel sem ette meg senki, javítunk rajta!
Tej volt, pudingpor meg mindig van itthon, gondoltam, teszek egy próbát. Ha keksz jó hozzá, akkor miért nem lehetne bejglivel is elkészíteni!
Alulra egy réteg puding (csokis) aztán jöhet 2 szelet diós bejgli, majd megint puding.
Amikor megdermedt, akkor kiborítom egy tányérra, tejszínhab és csokiöntet kíséretében mindjárt vonzó lett!

Addig senki sem kérte, amíg neki nem kezdtem megenni:-)))
Abban a percben egyik unokám megkérdezte:
-Mama mit eszel?
-Pudingot.
-Van még?
-Már csak egy.
-Megehetem?
-Persze
-De finom! Mi van benne?

Ebben az évben nem sok bejgli maradt, így csak a fotóhoz jutott pár szelet.

1 megjegyzés:

  1. Miért nem emlékszem igazán erre az esetre? Pedig tuti finom volt.Lehet nem is hagytak nekem a fiaim? :-)

    VálaszTörlés